Quan la natura agafa el pinzell…

Panorama del Montseny i el Vallès Oriental

Panorama del Montseny i el Vallès Oriental

Aquest és l’esplèndid aspecte del Montseny fa un parell de dies. Tardor en tota la seva esplendor, un regal pels ulls que ens ofereix la natura cada any. Una tarda molt especial, lluny del soroll i les multituds que assalten aquest massís reserva de la biosfera cada cap de setmana de tardor, buscant bolets o el que sigui. Només cal anar-hi entre setmana, per estar sol, completament sol, i gaudir de la muntanya.

Éste es el espléndido aspecto del Montseny hace un par de días. Otoño en todo su esplendor, un regalo para los ojos que nos ofrece la naturaleza cada año. Una tarde muy especial, lejos del ruido y las multitudes que asaltan este macizo reserva de la biosfera cada fin de semana de otoño, buscando setas o lo que sea. Sólo hace falta ir entre semana, para estar solo, completamente solo, y disfrutar de la montaña.

One Response to “Quan la natura agafa el pinzell…”

  1. Teresa Says:

    Caminar sol per la muntanya, deixant-te abraçar per la falda verda i acaronar-te pels colors més vius… amb el vent fresc de cara i les muntanyes enfarinades al fons… amb el cor bategant fort d’emoció i els ulls extasiats de la intensitat de les sensacions que desprèn la natura!

Leave a Reply