Prat d’Aguiló
Després d’algunes setmanes sense treure la càmera a “passejar”, us presento aquesta foto feta a la Serra del Cadí, al Pre-Pirineu català. Les pluges d’aquestes últimes setmanes han encès la vegetació, es veuen colors per tots costats, i amb el contrast del desgel dels cims el fan un indret per a perdre-s’hi!
Después de algunas semanas sin sacar la cámara a “pasear”, os presento esta foto hecha en la Serra del Cadí, en el Prepirineo catalán. Las lluvias de estas últimas semanas han encendido la vegetación, se ven colores por todos lados, y con el contraste del deshielo de las cimas lo hacen un lugar para perderse!

June 4th, 2009 at 9:28 am
Aquesta foto que has posat es una de les que m’agrada més que vas fer!!!
Les flors tenen un color extremadament encès!!!! És pura vitalitat!!!!
June 6th, 2009 at 12:10 pm
En el post del dia 4 de Juny dius que cada cop més t’agrada el blanc i negre per les fotos de muntanya. A mi m’agrada molt més el color per aquest tipus de fotografia. I per aquesta raó m’encanta aquesta foto. Els contrastos i les gammes de colors són fantàstics: el blau del cel , el blanc del núvol i de la neu, el verd del prat , el blau elèctric de les flors en primer terme…. Com es por recollir tot això en una foto en blanc i negre?